مایکروسافت از کامپیوترهای کوپایلوت پلاس رونمایی کرد + ویدئو اسکارلت جوهانسون: برای صداگذاری ChatGPT از صدای من استفاده کرده‌اند! نوبت دوم کنکور سراسری به تعویق افتاد | ۲۱ و ۲۲ تیر ماه زمان برگزاری نوبت دوم کنکور درباره «بل ۲۱۲» (Bell ۲۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟ بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد
سرخط خبرها

رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی: باید مباحث فرهنگی را به اقتصاد گره بزنیم 

  • کد خبر: ۱۶۷۱۵۴
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی: باید مباحث فرهنگی را به اقتصاد گره بزنیم 
مسعود میرزایی گفت: اگر پیوست فرهنگی در کنار اقدامات و اجزای فناورانه ما نباشد، کار بی‌نتیجه است. برای گره‌زدن فرهنگ به اقتصاد باید کار بنیادی انجام شود. 

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی در نشست هم‌اندیشی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با مدیران پارک علم و فناوری خراسان رضوی که امروز ۱۰ خرداد برگزار شد، گفت: اگر بخواهیم در حوزه ثروت‌آوری مادی و معنوی موفق باشیم، باید به مزیت‌های استانی نگاه داشته باشیم. در خراسان رضوی ۳ مزیت استانی داریم که مهم‌ترین آن صنایع خلاق و فرهنگی است و اگر بخواهیم در حوزه معنوی و ارزش‌های دینی موفق باشیم، باید بحث فرهنگ را به اقتصاد گره بزنیم. مسلما اگر پیوست فرهنگی در کنار اقدامات و اجزای فناورانه ما نباشد، کار بی‌نتیجه است.

به گفته میرزایی، در دوره جدید پارک علم و فناوری خراسان با توجه به اقتضای کشور و استان باید بستر برای مانع‌زدایی‌ها و تسهیلگری‌ها ارا فراهم کنیم. در بحث فرهنگی در سال‌های گذشته بد‌سلیقگی‌هایی صورت گرفت و به این مقوله پرداخته نشد. ما می‌خواهیم از فرصت کنونی برای جبران نواقص استفاده کنیم.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی یادآور شد: نخبگان فرهنگی و حضور ملجأ پر‌برکت امام رضا‌(ع) به ما‌ کمک‌ می‌کند که پر‌قدرت فعالیت کنیم و گام برداریم. از مسئولان که تصمیم‌ساز هستند، در عرصه فرهنگی در ۱۸ ماه گذشته دعوت شده است تا قابلیت‌های فعال فرهنگی پارک را ببینند و حمایت‌های لازم را در این راستا انجام دهند.

وی تأکید کرد: از لحاظ کمی و کیفی شرکت‌های فعال در عرضه فرهنگی را ارتقا می‌دهیم که در گذشته به آن پرداخت نشده بود. گفتمان‌سازی باید در این رابطه صورت بگیرد و این پتانسیل‌های بالقوه فرهنگی‌ در جای‌جای استان به کمک فعالان رسانه‌ای باید معرفی شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->